NASZE NAJLEPSZE URZĄDZENIE WYPŁYNĘŁO NA SZEROKIE WODY
Dalsze udoskonalenia mogły wydawać się już niemal niemożliwe... a jednak udało nam się poszerzyć asortyment systemów LiveScope XR. Obejmuje on najnowsze osiągnięcia w technologii LiveScope przystosowane do łowienia ryb na wodach przybrzeżnych i otwartych akwenach.
Zaglądaj w głębiny dzięki zwiększonemu zasięgowi do nawet 152,0 m w wodzie słodkiej i 106,0 m w wodzie słonej.
Znajdź ryby krążące wokół łodzi dzięki wyraźnym widokom dookoła kadłuba.
Czarną skrzynkę systemu LiveScope możesz wyposażyć (moduł echosondy GLS™ 10) w nowy przetwornik.
Uzyskaj maksymalny kontrast i czytelność obrazu dzięki palecie żywych kolorów.
Nie przegap niczego dzięki obsługiwanym trybom w przód, w dół i perspektywy oraz praktycznemu uchwytowi.
Widoki przydatne w znajdowaniu ryb.
DALEKI WIDOK
Funkcja Reverse Range Offset wykorzystuje więcej powierzchni ekranu do wyświetlania ryb i obiektów w zasięgu nawet do 152,0 m w wodzie słodkiej i 106,0 m w wodzie słonej.
BLISKI WIDOK
Funkcja Compress Range zapewnia wyraźny widok w pobliżu łodzi, a jednocześnie pozwala na obserwowanie obiektów znajdujących się dalej.
OBRAZY W CZASIE RZECZYWISTYM
Echosonda przesyła obrazy czasie rzeczywistym i zapewnia najwyższą dokładność obrazów na żywo.
Niespotykana dotąd rozdzielczość obrazu.
STABILIZACJA OBRAZU
Wbudowany system stabilizacji utrzymuje stabilność obrazu z echosondy na zgodnym ploterze nawigacyjnym, nawet w trudnych warunkach.
PALETY ŻYWYCH KOLORÓW
Wybierz jedną z siedmiu palet kolorystycznych — takich jak Aqua, Caribbean, Lava i inne — aby wyraźnie i w wysokim kontraście zobaczyć ryby i obiekty znajdujące się w wodzie.
Wybierz tryb LiveScope™ odpowiedni do Twojego środowiska.
TRYB Z WIĄZKĄ DO PRZODU
Teraz możesz prowadzić zwiad jeszcze dalej przed łodzią, aby na bieżąco obserwować sytuację pod wodą.
TRYBIE Z WIĄZKĄ W DÓŁ
Zobacz, co dzieje się głębiej pod łodzią.
TRYB PERSPEKTYWICZNY
Zobacz, co dzieje się pod wodą z perspektywy swojej pozycji nad wodą.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.