Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów
 
   1.
      Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
      Prowadzony przez firmę MMplus sp. z o.o.
      Łódź, ul. Kilińskiego 122/128
      NIP:726-23-74-343
      regon 472850796
       
   2.
      Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
      Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają 23% podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
       
   5.
      Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

   6.
     

Reklamacje.

1. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.

2. Produkty oferowane przez sklep gps.lodz.pl objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).

3. Produkty oferowane przez sklep gps.lodz.pl objęte są 2-letnią rękojmią. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy do siedziby ponosi Sprzedawca.

4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

5. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Protokół uszkodzenia przesyłki jest niezbędnym dokumentem do uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

6. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego.



   7.
      Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

      W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

      Przesyłki są dostarczane w zalężności od wyboru: Paczkomaty Inpost, Kurier Inpost, Kurier DHL) zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. 
Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.

  
Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

 

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Przelewy241 - szybka płatność elektroniczna, realizowana przez Internet. W tym możliwość płacenia kartą kredytową Visa/MasterCard
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi DHL lub w Paczkomacie Inpost). 
  • Odbiór osobisty - w naszym salonie firmowym w Łodzi możesz zapłacić gotówką, kartą lub dokonać zakupu na raty (Santander Consumer Bank S.A. lub Credit Agricole S.A.)
  • płatności Shoper (przelew natychmiastowy oraz BLIK)

1Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A."

ZWROTY
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.    
      
 
Prawo do odstąpienia od umowy.

1. W terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, Konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.W związku z art. 34 ust. 4 (Ustawa o prawach konsumenta) "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". Towar zwracany w tym trybie Konsument dostarcza na swój koszt do siedziby sprzedawcy. Sprawdź w jaki sposób możesz przetestować działanie urządzenia bez naruszania powyższego zapisu: kliknij tutaj Towar zwracany w tym trybie Konsument dostarcza na swój koszt do siedziby sprzedawcy.  Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać do siedziby firmy MMplus (MMPLUS SP. Z O.O. ul. KILIŃSKIEGO 122/128 Łódź 90-013). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór do pobrania tutaj) oraz numer konta, na jaki MMplus Sp. z o.o. ma zwrócić zapłatę. 

* W przypadku wag, których użytkowanie wymaga kontaktu bosą stopą  na czas i ze względów epidemiologicznych nie przyjmujemy zwrotów.

 

 

Ochrona danych osobowych.

1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu gps.lodz.pl.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb własnych. Dane te są przechowywane z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane klienta nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

3. W przypadku gdy wyrazi zgodę na otrzymywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w formie newsletter'a, jego dane (adres e-mail) będą wykorzystywane również w celu wysyłania tych materiałów.

4. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w portalu  "Ceneo-Zaufane opinie", w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia

 

    
       
  10.
      W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

  11.
      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

  12.
      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 728 994 333
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl